Winkelen kan altijd nog

Samantha was een barmeid zoals ik dacht ze enkel nog in oubollige TV-komedies te kunnen aantreffen. Tot ik op een zomerse vrijdagnamiddag toevallig in het cafe belandde, waar zij letterlijk en figuurlijk de toog versierde. …

Lees verder

De Massage II

Eindelijk was ik weg. Het liep tegen negenen, en ik had net de afscheidsborrel achter de rug. Afscheid genomen van collega’s en een paar belangrijke klanten. Alleen jammer dat ik zelf nog moest rijden want …

Lees verder