Mijn profiel

"Een heerlijk en mooi verhaal. Dank je Zara." op Het Gelaarsde Katje (2/2), 11 maart 2025.

"Zo erg veel taalfouten en missende woorden in de zinnen dat dit een…" op Seks met leerlingen (3), 11 maart 2025.

"Zara lief, het was weer geweldig!" op Zweedse Meisjes (10/10), 5 maart 2025.

"Heerlijk verhaal OudeMuis, maar... Waarom heet Lukas in dit deel ineens Angelo?" op Als bedanking 4 (slot), 23 februari 2025.

"Ha Gertibaldi. Mag dit verhaal naar de rubriek homo? Daar is het beter…" op Ontmaagd door mijn broer, 18 februari 2025.

"Kan dit verhaal even gekorrigeerd worden op de vele fouten die er in…" op Nooit gedacht en toch gebeurd 10, 18 februari 2025.

"Wat een heerlijk verhaal weer Zara. Ik hoop dat er nog vele delen…" op De Zonnekoning (4), 9 februari 2025.

"Inkompleet..." op Klantenbinding, deel 1, 8 februari 2025.

"Niet kompleet ..." op De voordelen van rijk zijn, 8 februari 2025.

"Inkompleet" op De moeders van Anouk en Elise worden achterdochtig, 8 februari 2025.