Mijn profiel

"Ik mis de rest van dit verhaal..." op Poseren, 28 juli 2025.

"Wow! Wat een prachtig verhaal." op De Schone Slaapster (2/2), 19 juni 2025.

"Alweer een verhaal van Bramioso dat niet (meer) kompleet is. Jammer." op Een kwestie van gelegenheid, 17 juni 2025.

"Oh jee. Ook dit deel is inkompleet." op Schone slaapster deel 2, 17 juni 2025.

"Oh, wat jammer. Zou graag het ontbrekende deel van dit verhaal ook kunnen…" op Schone slaapster, 17 juni 2025.

"Oeps, inkompleet..." op Jong, onderdanig en… (nog) maagd, 9 juni 2025.

"Ook dit 2e deel is niet volledig..." op 24 uur… (deel 2 = slot), 8 juni 2025.

"Helaas inkompleet..." op 24 uur… (deel 1), 8 juni 2025.

"Super!" op Stieffamilie (1/4), 15 mei 2025.

"Dit lijkt echt nergens op. Onleesbaar. 1 ster voor de moeite dan maar..." op Mariska en Carola bij kasteel Nederhemert deel 2, 23 april 2025.