BDSM artikelen, erectiepillen of gewoon iets voor de fun?

Ik ging over de schreef.

Gisteren zapte ik naar verschillende tv stations en bleef hangen bij Arte. Er was een documentaire aan de gang over het toerisme aan de Côte d’Azur Ik moest meteen weer denken aan de tijd dat ik, 26 jaar oud, samen met Lotte, 27 jaar oud, het beheer had over een zomerkamp van een protestantse stichting uit Nederland in de omgeving van Saint Tropez. Het kamp bestond uit slaaptenten voor jongens en meisjes, een tent voor dagverblijf en maaltijden met een keukenhoek. Voor ons beide was er ieder een eigen tent. De maaltijden werden bereid door een vrouw uit de omgeving.

Het kamp stond op een apart gedeelte van een grote camping direct aan zee gelegen. Elke twee weken kwam er een bus met ongeveer 40 jongeren van tussen de 16 en 19 jaar, die 2 weken bleven. Wij moesten ze bezig houden. We hadden er weinig werk aan want ze hingen de hele dag op het strand en ‘s avonds in de disco of stiekem in een van de slaaptenten om te vrijen of te neuken. Tieners nog die thuis van de dominee niets mochten sprongen hier uit de band.

Wij stonden er versteld van dat zoveel jongens en meisjes die elkaar nauwelijks kenden meteen seks met elkaar hadden. Lotte en ik hadden afgesproken om moeilijkheden te voorkomen om nooit een relatie aan te gaan met een van de gasten. Dat viel niet altijd mee met al de schaars geklede meiden en die je soms openlijk uitdaagden. Vooral al ik ‘s avonds een laatste ronde deed over ons deel van de camping. Vanuit slaaptenten hoorde ik gezucht en gesteun en het kraken van de veldbedden. Wat wel een probleem was dat elke groep die kwam bestond uit meer meisjes dan jongens. Meestal zo’n 24 meisjes en 18 jongens, wat vaak tot jaloezie leidde bij de meisjes die buiten de boot vielen. Problemen ontstonden er ook, omdat er meer meisjes waren, de jongens halverwege de vakantie overstapten naar een ander meisje.

Lotte was een mooie meid met flinke borsten maar helaas voor mij lesbisch. In de twee jaar dat ik daar aanwezig ben geweest ben ik toch een keer in de fout gegaan. Het begon heel onschuldig. Bij een groep was een keer een meisje, Diana 18 jaar, die de tweede dag aan mij vroeg of ik een broer was van Simone K. Simone was mijn nichtje. Zo kwamen we in gesprek. Diana voelde zich niet thuis in de groep. Terwijl de rest van de groep alleen geïnteresseerd was in het strand wilde zij iets meer van de omgeving zien en naar leuke stadjes gaan. Ze had ook wandelschoenen meegenomen om in het achterland flinke wandelingen te maken. Ik had met haar te doen. Ze was niet alleen een leuke meid maar aantrekkelijk door haar flinke borsten.

Net die volgende dag verstuikte Lotte haar enkel. Ze was niet in staat meer om samen met mij naar de winkels te gaan om levensmiddelen en andere dingen in te slaan. Diana die het hoorde bood aan met mij mee te gaan. ‘s Avonds hielp ze Lotte en de kokkin bij het koken. Ik vond dat Diana hier niet voor gekomen was en sprak met haar af dat wij op de dagen dat we geen boodschappen etc. hoeven te doen er op uit zouden trekken. Lotte had het verkeerd begrepen en dacht dat Diana mijn nichtje was en had dan ook geen bezwaar. Zo ongeveer om de dag gingen we op pad. De ene keer naar een stadje, zoals Saint Tropez, de ander keer het achterland in en maakten we flinke wandelingen. Het kon niet uitblijven en zeker niet toen we op de woensdagavond naar een disco gingen.

Toen Diana aan kwam lopen om in de auto te stappen stond ik stomverbaasd. Ik kende haar niet anders dan degelijk aangekleed in een lange broek en blouse. Nu had een uiterst kort wijd jurkje aan met een lage decolleté waardoor ik toen ze naast mij in de auto zat en naar haar keek een groot deel van haar borsten kon zien. Waarschijnlijk had ze geen bh aan. We hebben de hele avond gedanst en ik voelde haar borsten tegen mij aan. Toen was wel duidelijk, ze had geen bh aan.

Toen we tegen1 uur weer op de camping aankwamen en uit de auto stapten sloeg Diana opeens haar armen om mijn hals. Ze zoende me op mijn mond en bedankte me omdat ik zo lief voor haar was en haar hele vakantie had gered. Al zoenend gingen we naar mijn tent. Toen we binnen waren gingen we door met zoenen. Het was bijna volle maan en de tent werd van binnen behoorlijk verlicht. Mijn handen gleden over haar rug en drukte haar stevig tegen mij aan. Ik voelde weer haar borsten. Mijn handen gingen omlaag naar haar billen en kneedde ze. Ik ging weer omhoog en schoof een schouderbandje van haar jurkje omlaag. Ze reageerde niet dus ik schoof ook haar andere schouderbandje omlaag. Op haar rug trok ik de rits van haar jurkje omlaag. Ik nam iets afstand van haar en het jurkje viel op de grond. Nu had ik vol zicht op haar borsten. Mooie grote borsten maar wel stevig met een roze knopje. Ik pakte haar borsten en kneedde ze. Ik boog omlaag en likte aan haar tepels en zoog er aan. Ze had nu alleen nog een een wit broekje aan. Nu kwam ook zij tot actie en trok mijn t-shirt uit. Ze knielde voor me neer en maakte de riem en de sluiting van mijn broek los. Ze trok mijn broek omlaag en voelde met haar handen naar mijn stijf geworden lul. We gingen op bed liggen en mijn hand gleed in haar broekje. Met de toppen van mijn vingers ging ik over haar kutje heen. Ze spreidde haar benen zodat ik haar kutje kon openen en haar genotsknopje kon voelen. Ik bleef haar kutje maar strelen en ik stak twee vingers voorzichtig in haar kutje en begon haar te neuken. Ik ging steeds dieper en ze begon zachtjes te kreunen totdat ze klaar kwam. Ik stroopte mijn onderbroek en wilde dolgraag haar kutje met mijn lul penetreren maar ze zei dat ze de niet pil gebruikte. Ik wilde haar niet in moeilijkheden brengen. Kom maar met je lul dan zal ik je pijpen zei ze. Ze nam mijn lul in haar mond en ik voelde meteen dat ze dat niet voor de eerste keer deed. Later vertelde ze dat een ex-vriendje haar had ontmaagd en waarvan ze veel geleerd had. Toen ik klaarkwam en mijn zaad in een zakdoek opving stonden we op en ik hielp haar met aankleden. Ze sloop de tent uit. We waren als de dood dat Lotte er achter zou komen.

De volgende dag gingen we weer wandelen in het achterland. Op een stille plek hebben we in de vrije natuur elkaar uitgekleed en Diana zei dat ik haar in haar kontje mocht neuken. De rest van de tijd kwam Diana steeds als het donker werd naar mijn tent. De laatste avond was een trieste avond. Na uitgebreid gevreeën en geneukt te hebben begon Diana te huilen. Ik probeerde haar te troosten en zei dat we elkaar in Nederland konden terugzien. Toen de bus de volgende dag vertrok bleef ik in mijn tent. Ik heb haar nooit meer gezien. 5 jaar later hoorde ik van mijn nicht dat ze gescheiden was. Ze woonde een paar huizen verder van haar vandaan. Ze had naar mij gevraagd.
Zal ik weer een poging wagen?

Wat vond je van dit verhaal?

(Alleen leden kunnen stemmen)

Aantal stemmen: . Gemiddeld cijfer:

Nog geen cijfer, ben jij de eerste ?

Geschreven door Anoniem

De schrijf(st)er van dit verhaal heeft er voor gekozen anoniem te blijven. Derhalve is er geen verdere informatie bekend over deze auteur.

Dit verhaal is 13960 keer gelezen.
Reageren? Leuk! Houd het aub on topic en netjes, dankjewel!

1 gedachte over “Ik ging over de schreef.”

1. Ben toch wel nieuwsgierig naar een vervolg maar dan als het gebeurt rustig verder gaan en niet snel van ‘we hebben gevreeën en geneukt maar daarna het ik ze nooit meer gezien. 😉