BDSM artikelen, erectiepillen of gewoon iets voor de fun?

Hangmat in Paradijs

Na twee jaar privé-ellende vond ik dat ik mezelf wel eens op een mooi reisje mocht trakteren. Een reis helemaal alleen. Zoiets had ik nog nooit gedaan, alhoewel ik wel ooit een half jaar op een Mediterraans eiland heb gewerkt. Ik was niet geinteresseerd in een groepsreis en eigenlijk al helemaal niet naar opdringerig gezelschap ofzo. Ik had gewoon genoeg aan mezelf en wou gewoon eens helemaal uit de situatie stappen. Sterker nog ik zat in een a-sexuele periode zoals ik het zelf noem en eigenlijk moest daar nodig eens wat aan gedaan gaan worden, maar dat had ik toen zelf nog niet door. Misschien moeilijk voor te stellen voor velen van jullie en zeker nu je mijn plaatjes hier kan bewonderen van al mijn wulpse houdingen. Nou ja, laat duidelijk zijn dat ik misschien wel mede door die vakantie weer terug ben gekomen in een zeer actieve periode 🙂 Ik ben er als t ware wakker geschud. Tot dan toe had ik me helemaal op mijn werk gestort, en dat werkte als een algehele verdoving, geen pijn, geen gepieker, maar veel langer kon dat ook niet zo doorgaan. Van vrienden kreeg ik het advies om te gaan backpacken in Thailand, the place to be voor backpack-maagden. Het reizen is er eenvoudig, de mensen zeer vriendelijk, er is van alles te zien en te beleven, als vrouw alleen zou het er veilig zijn. Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik kocht via internet een retourticket Bangkok, maar verder geen accommodatie. Ik zou een maand de tijd hebben om door het land te crossen. De tijd voor vertrek was snel omgegaan, tussen het werken door plande ik een beetje waar ik allemaal heen wou, wat ik zeker zou willen zien en hoe ik ongeveer zou willen reizen. Daar was ik dan eindelijk in Bangkok! Onderweg had ik meteen genoeg aanspraak gehad op het vliegveld en in het vliegtuig, allemaal mensen die me een hand gaven, omdat ze dachten dat ik hij hun singles reisgezelschap hoorde. Ik moest een beetje grinniken, allemaal broekies en ik was gewoon niet meer dan voor een praatje geinteresseerd. De eerste week heb ik heel Bangkok door gesjeesd, alle tempels, Boeddha’s, paleizen en klongs bekeken, uitstapjes gemaakt, het werd maar weer eens tijd om door te reizen naar het noorden. Ik had bedacht om met de nachttrein naar het noorden te reizen, voor ik naar het station vertrok in ik op een terrasje waar ik eerder was geweest lekker ontbijten en kijken wat ik in het noorden allemaal zou kunnen zien en doen. Op dat terras had ik al eerder gemerkt dat je daar makkelijk aan de praat raakte met andere backpackers, maar meestal gaat het over het zelfde, waar je heen gaat, waar je vandaan komt, hoe lang je aan het reizen bent. Dit keer kwam er een black American naast me zitten. Hij had een mooi gezicht, mooie lach en een geweldig lichaam. Hij bleek nog intelligent te zijn ook. We spraken toen al over de verkiezingen en hoopten dat Obama de nieuwe president zou worden. Maar ondertussen begon er in mij een soort klein belletje te gaan rinkelen. Ik herkende dit geluid eigenlijk niet meer zo goed. Het enige wat ik me er nu van herinner is dat het gebeurde, omdat ik denk ik, me af vroeg hoe lekker die bruine pik van hem zou zijn. Vast lekker stevig en groot en heerlijk lichtchocolade bruin. En hoe zijn chuba chub, chocolade knots in mijn room en roze kleurige kutje zou kunnen glijden. Maar ja, helaas we gingen alle twee onze eigen weg, we hebben wel e-mailadressen uitgewisseld, maar dat was dat.

Ik reisde zo nog 2 weken verder, helemaal naar het noorden, leuke mensen ontmoet, veel dingen gezien en gedaan. Ik heb nota bene met m’n klit op de ruggengraat van een olifant gezeten, maar dat was t eigenlijk wel een beetje. Daar boven op die rug van die olifant ging wel weer dat belletje rinkelen, maar ik was teveel afgeleid door deze op zich al spannende activiteit. Toen het weer steeds regenachtiger werdin het noorden (regentijd begon), en ik alles wel een beetje gezien had nam ik een geweldig goed beslissing. Ik boekte een vlucht naar een lekker zonnig Thais eiland in het zuiden, om daar m’n laatste weekje in de zon vol te maken. In m’n reisgids had ik al snel een plekje gespot waar ik graag heen zou willen gaan om daar een hutje aan het strand te huren. Het bleek mogelijk, maar op het super drukke toeristische eiland bleek de route om daar te komen niet zo eenvoudig. Er waren twee mogelijkheden; met een 4×4 jeep/taxi een onbegaanbare weg of me van een strandje laten over varen naar de baai van de hutjes. Ik wist niet welk baaitje ik moest hebben, dus t werd de taxi. Het was de moeite dubbel en dwars waard. Na veel te veel geld te hebben betaald aan de taxichauffeur en nog een hele klim met zware bagage door het mulle zand, met de inmiddels overladen backpack vol souvenirs, kwam ik uit bij een heel idyllisch stekje. Ik was echt terecht gekomen in het paradijs, een baaitje met overal koraal en mooie schelpjes, de strak blauwe zee op een aantal meter van de hutjes. En mijn hutje lag helemaal in het groen op een helling verborgen! Ik kan mijn geluk niet op, wat een rust en wat een prachtige omgeving. Er waren wel wat andere mensen, maar er waren zeker niet meer dan 10 hutjes en een mooie receptie met restaurant ,alles van hout en bamboe. Mijn hutje had een groot bed met klamboe erboven, dat zag er heel romantisch uit, mooie Thaise zijden lakens en kussens. Een groot balkon en daarop hing onder het afdak een hangmat, net naast de balustrade. Ik was niet zo bekent met liggen in een hangmat, maar hij hing er zo uitnodigend. Het was eerst wat stunten om er in te klimmen, maar al snel had ik het helemaal voor elkaar. Na wat zwemmen was ik er al wat ervarener erin geklommen. I-podje op, drankje naast me op een tafeltje en ik liet me heerlijk schommelen en ik voelde de wind door m’n haren blazen en de zon om m’n huid branden. Omdat ik net had gezwommen lag ik in een sarong gewikkeld, maar k vond het zo jammer dat ik dan niet zo lekker gelijkmatig bruin werd. Dus keek ik nog eens om me heen en dacht ach hier ziet toch niemand me Ik wikkelde de sarong af en genoot van de heerlijk warme zon op elk plekje van m’n huid. Ik raakte zo ontspannen, heerlijke klanken in m’n oren en voor ik het zelf wist was mijn hand dan eindelijk, na al die tijd terecht gekomen bij m’n eigen klitje. Dat dit zo lang had moeten duren. Ik wist eigenlijk niet meer hoe heerlijk ontspannen dat was. Maar vooral de combinatie van naakt schommelen in een hutje op een paradijselijk strandje, het wond me enorm op. Met m’n andere hand trok ik en speelde ik een beetje met m’n tepels, die nog een beetje klam waren van het zeewater. Ze werden kei hard, hoe warm het daar ook was. Het voelde eerst een beetje onwennig en keek ik steeds om me heen om zeker te weten dat ik hier echt helemaal alleen was. Maar al snel raakte mijn klitje heerlijk op temperatuur en ik voelde het daaronder langzaam een beetje natter worden. Ik zette nog eens af en liet de hangmat flink heen en weer schommelen. Wat een sensatie. Mijn eigen vingers gingen als pioniers op verkenning in m’n eigen grotje, k was zelf bijna de weg kwijt geraakt. Alles was weer nieuw. Ik kneedde m’n klitje, liet m’n schaamlippen tussen m’n vingers rollen en gleed met m’n andere hand langzaam en soms snel met twee vingers naar binnen, de hangmat nog steeds schommelend. Kleine kreuntjes ontsnapten aan m’n mond. Natuurlijk dacht ik terug aan de donkere Amerikaanse jongen en alle andere lekkere mannen die ik onderweg was tegen gekomen en bedacht me hoe lekker het geweest zou moeten zijn om hier in dit hutje heerlijke, passionele, heftige sex te hebben. M’n handen gingen steeds sneller.

Ik probeerde in gedachten alle spullen in m’n backpack te doorzoeken naar iets bruikbaars om een pik te vervangen. Nee, Rubby lag gewoon thuis, k had er nooit aan gedacht daar nog eens gebruik van te willen maken, die lag thuis stoffig in een la. Geen banaan, geen borstel. Ik had wel een kam, maar dat leek me niks. Totdat ik dacht aan mijn toilettas, waar normaal thuis wel een borstel in zou zitten. Ineens wist ik het, heel simpel eigenlijk en heel doeltreffend. Ik had m’n zinnen gezet op de deodorant roller. De kunstzinnige ontwerpers hadden daar een heel lekkere esthetische afgeronde punt aan weten te fabriceren. Het zou niet zo’n lang ding zijn, maar het zou wel lekker naar binnen kunnen glijden. Ik hoefde de punt niet eens nat te maken, het gleed door mijn grote opwinding al meteen een klein stukje naar binnen. Ik kon een echte kreun niet meer onder drukken. Snel keek ik van het balkon naar beneden en om me heen of iemand dat gehoord zou kunnen hebben, maar duwde evengoed de deo een stukje verder naar binnen en haalde hem weer terug. Ik zag niemand en concentreerde me weer snel op mijn eigen spel. Het ritme voerde ik op. Het begon er heerlijk te soppen, en dat geluid wond me nog meer op. Ik snapte zelf niet dat ik dit zo lang had kunnen vergeten, hoe had ik toch kunnen vergeten hoe lekker het is om met je zelf te spelen. Dit had me al zoveel eerder een enorme ontspanning kunnen bieden. Nu zweepte ik het ritme op, de hangmat liet ik harder schommelen en zette af met m’n voet tegen de reling, het andere been lag gekromd, zodat ik er heel makkelijk bij kon. De punt ging sneller en soppiger heen en weer mijn kutje in en uit. Mijn klitje werd groter en ik roerde er steeds sneller over. Het schommelen zwakte af, ik sloot mijn benen zodat de deo achter m’n dijen in mijn natte spleet bleef steken en ik twee handen vrij had om als een razende gek mijn genotsknobbel groter te wrijven. Mijn heupen en billen schokten heen en weer naar boven en beneden zodat de deo heerlijk diep in m’n kut bleef bewegen omdat ie dan botste met het canvas van de hangmat. Dit en het bewust zijn van de heerlijke omgeving bracht me tot de grootste climax en heerlijkste ontspanning die ik tot dan toe in tijden had gehad. M’n voet zette het schommelen weer in werking, de deo gleed op tafel, een handje zocht mijn tepels weer op en de andere aaide zacht over mijn bruine buik. Mijn tong lag half uit mijn mond, het zweet parelde in stroompjes tussen mijn borsten, over mijn gezicht en rug. Ik bedacht me dat ik dit voorlopig niet meer zou willen vergeten te doen en dat ik deze week hier op het eiland mezelf nog eens regelmatig, duchtig zou verwennen. Net zo vaak en net zo heftig zodat ik het niet snel meer zou vergeten. Toen ik wat was bedaard van al die hormoonstromen die plotseling weer tot leven waren gewekt keek ik nog eens over de reling naar beneden. Ik had natuurlijk al die tijd alleen maar oog voor m’n eigen geile gekronkel gehad, maar nu zag ik daar toch tussen het groen door een pad naar boven lopen. Ik keek plots recht in het gezicht van een man daar beneden. Het was wel wat meters weg hoor, maar die man was natuurlijk ook niet van gisteren. Ik wist vrijwel meteen zeker dat hij daar al een tijdje had gestaan. Hij knipoogde of gaf iets van een gebaar waardoor ik begreep dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Maar daardoor wist ik nu echt zeker dat hij al heel lang had toegekeken. Ik had natuurlijk de aandacht getrokken door mijn gekreun, tja en dan valt zo’n wiegende hangmat op natuurlijk. We glimlachten naar elkaar. Hij liep toen door, en ik nam een flinke teug water uit m’n drankje dat redelijk koel was gebleven in de schaduw van m’n balkon. Nou ja, niets aan te doen, t is nu toch al gebeurd, dacht ik. ’s Avonds bij het eten zat ik alleen aan een bamboetafel op het strand, in het zand waren een aantal fakkels ontstoken. Het zag er heel romantisch uit. Ik bestelde van alles, ik had er natuurlijk enorm trek van gekregen en schreef wat in m’n reisdagboek. Aan de tafel naast me kwam een gezin zitten. Een vrouw en kind aan mijn zijde en tegenover hun en dus ook tegenover mij nog een kind en je raadt het al, de man die me in de hangmat had gezien . Hij zag me ook zitten en keek me aan. Ik legde m’n dagboekje weg en staarde een beetje gegeneerd terug. Toch moesten we alle twee glimlachen. Zijn vrouw en kinderen waren druk met de menu kaart in de weer. De man, slank en lang, sprak in het Engels tegen me en vroeg of ik het naar me zin had hier. We knikten alle twee voordat ik antwoord kon geven. Ik stotterde iets terug dat het hier erg mooi is, rustig net een paradijs. Hij knikte instemmend met enorme pretoogjes. Zijn vrouw keek wel op, keek mij en haar man aan, maar toen weer terug naar de menukaart en haar kinderen die hun aandacht opvroegen. ÔÇÿJe zit daar mooi in dat hutje, lekker vrij h?¿, geniet je daar een beetje? Maar als ik je een tip mag geven? Je moet morgen eens naar het dorp gaan met het bootje, daar hebben vast wel ergens een betere, ehh, dinges, ehh, zaklamp ofzo. Ik knikte, keek naar de vrouw en snel naar m’n eigen tafel. We wensten elkaar smakelijk eten en hij bemoeide zich weer met zijn kinderen en het eten. Toen ik naar de wc liep, kwam de man achter me aan gelopen. We waren uit het zicht van het terras. Hij pakte zacht mijn schouder, ik draaide me om en hij drukte snel, voordat ik mijn hoofd weg kon draaien, een kus op mijn mond. ÔÇÿBedankt h?¿ schoonheid voor dat prachtige schouwspel vanmiddag. Daar was je geloof ik wel ff aan toe.’ Ik keek hem alleen maar met grote ogen aan, nog geschrokken van de kus. Hij knipoogde en zei dat hij me volgende keer maar wat graag wou helpen, maar dat hij hier ook heel veel plezier met zijn vrouw beleefde wanneer de kinderen op het strand aan het spelen waren. De volgende dag zou hij met het bootje van de eigenaar van de hutjes naar het stadje gaan. Hij vroeg of ik dan ook mee ging dan zou hij me wel een leuk winkeltje wijzen met oosterse bruikbare snuisterijtjes waar ik nu wel baad bij zou kunnen hebben. Ik knikte alleen een beetje dom. Hij kneep zachtjes in m’n billen onder m’n rokje en fluisterde dat hij echt heerlijk had genoten vanmiddag en dat ik me absoluut niet hoefde te schamen, met zo’n godinnenlichaam zou het zonde zijn om het niet aan te raken. Hij ging verder dat hij geen klachten had over zijn eigen vrouw, maar dat hij het anders wel zou hebben geweten. En nogmaals zonder dat ik er erg in had, drukte hij zijn mond op mijn mond en kneep dit keer plagerig in mijn tepel onder mijn nieuwe Thaise zijden topje, die daar al een beetje uit priemde. ÔÇÿZie ik je morgen, de boot vertrekt om half 11, zorg dat je op tijd bent, want er gaat maar 1 boot morgen.’ Hij liep terug naar zijn plek aan tafel en liet mij daar verdwaast met stijve tepels en een tintelend gevoel in m’n broekje achterÔǪ. Wordt vervolgdÔǪ???”

Wat vond je van dit verhaal?

(Alleen leden kunnen stemmen)

Aantal stemmen: . Gemiddeld cijfer:

Nog geen cijfer, ben jij de eerste ?

Dit verhaal is 7887 keer gelezen.
Reageren? Leuk! Houd het aub on topic en netjes, dankjewel!