BDSM artikelen, erectiepillen of gewoon iets voor de fun?

Een heerlijke seksvakantie met mama (1)

Hoewel ze al 44 was stond ik er steeds weer verbaasd van hoe goed mijn moeder er op deze leeftijd nog uitzag. Lange, slanke benen, een mooie volle kut. Strakke billen, een verbazend gladde buik, harde tieten, een goed gevulde C-cup en ook in haar gezicht was geen rimpeltje te zien dat haar leeftijd verried. Op een paar lachrimpeltjes na dan bij haar mond en ogen. En dan die enorme krullende bos blond haar. Al met al, nog steeds een plaatje om te zien, een spetter waar iedere man alles voor over zou hebben om haar te mogen neuken. En ze wist het zelf ook. Ze was niet echt introvert en overal waar ze kwam had ze al gauw contact, niet alleen met bekenden, ook met vreemden. En dan haar kleding. Andere vrouwen van haar leeftijd zouden het niet durven om zich te kleden zoals zij. Nog steeds korte jurkjes en rokjes, soms iets te kort vond ik zelf. Strak, zodat haar lijf en rondingen en goed in uit kwamen. Al met al, 44, mooi en een heel jeugdige uitstraling. Zelf ben ik 22 en ze heeft me goed in elkaar geneukt. Ik heb het allemaal wel een beetje van haar mee gekregen. En als we samen weer eens op stap waren kon men niet geloven dat we moeder en dochter waren. Regelmatig kwam het voor dat we aan het eind van een avondje stappen een man mee naar huis namen. En het waren altijd jonge knullen van mijn leeftijd of iets ouder. Nooit oudere mannen. Want ook het neuken met Jan en alleman had ik van haar overgenomen. Allebei konden we er geen genoeg van krijgen.

Ik was best nog jong toen mama me meenam op vakantie naar Frankrijk of Duitsland. Ze was 22 toen ze mij kreeg, heeft een tijdje een relatie gehad met mijn vader maar is daarna altijd alleen gebleven. Op een los-vast relatie na zo af en toe. Die vakanties waren vaak in mooie hotels of een gehuurde bungalow maar vaker nog naar nudistencampings. Ik liep al heel jong in mijn blootje rond en schaamde me er echt niet voor dat de mensen me zo konden zien. Ik wist niet beter. Mama maakt graag foto’s van alles wat los en vast zit, maar op die campings was dat niet gebruikelijk. Toen ik 16 was heeft ze van mij de eerste echt geposeerde naaktfoto’s van me gemaakt. Eentje is mijn lievelingsfoto. Frontaal bloot, dat je mijn best wel harde jonge tietjes ziet en het weinige haar op mijn kutje. En soms, als er weer eens een intiem avondje was met bekenden werden er ook wel wat plaatjes geschoten. En die intieme avondjes waren er best wel vaak. En mama was altijd van de partij. Ik was nog te jong om er bij te mogen zijn en moest dan op een gegeven moment naar bed. Meestal was dat een grote gehuurde caravan. Toen ik jonger was ging ik dan ook wel slapen maar later kon ik het niet nalaten om te gluren en te zien wat er gebeurde. En dat was meestal heel wat. Ik zag de mannen en vrouwen dan met elkaar zoenen en vrijen. Ik wist wel zo’n beetje alles over seks maar nu kon ik ook zien hoe het bij volwassenen in zijn werk ging. Ik had al een vriendje gehad waar ik ook al mee had geneukt. Regelmatig zag ik dat mama flink werd gepakt door een man, en soms meerdere en hoe ze werd geneukt in de open lucht. Ik zat dan stiekem te kijken en mijn eigen natte kutje te vingeren. Het was altijd echt heel spannend en opwindend.

Het was best wel lang geleden dat ik met mama op vakantie was geweest. De laatste jaren ging ik meestal met een paar vrienden en vriendinnen op vakantie. En die vakanties gingen ook niet voorbij zonder dat we met elkaar ik bed lagen. Het was mama’s idee om weer een keer met zijn tweeën te gaan. Ze had al een bestemming uitgezocht. Natuurlijk ook weer een camping die niet veel om het lijf had. Ze had een camping uitgezocht in Zuid-Frankrijk bij een bekende seksbadplaats. Ze zou een camper huren en daarmee gingen we dan op stap. We gingen er twee dagen over doen om er naar toe te rijden. Het leek me wel wat nu ik zelf ook 22 was en fantaseerde er al helemaal op los over hoe het zou kunnen zijn. Ze zou me nu niet meer naar bed sturen. We hebben eigenlijk allebei een paar weken lang voorpret gehad en nu was het zo ver. Om 7 uur die vrijdagmorgen zaten we in de camper, klaar voor vertrek. De dag daarvoor hadden we onze kleren al ingepakt. Echt veel was het niet, we gingen per slot van rekening naakt recreëren. En wat we nu aan hadden mocht eigenlijk ook geen naam hebben. Het was ook hier in Nederland al een week bijna subtropisch geweest. Hotpants, shirtje en… ja daar houd het een beetje op. De camper zelf was heel luxe, alles aan boord, inclusief een groot bed en eigen douche. Met een “Frankrijk, daar komen wij…” reden we de straat uit, op weg naar ons avontuur.

De tweede dag stonden we voor de slagboom van de zonovergoten camping. Veel bos in de omgeving en meteen aan het strand. Het bleek dat er langs de weg nog meer soortgelijke campings lagen. Het plekje dat we kregen toegewezen was werkelijk fantastisch. Op nog geen 50 meter lopen van het strand. Terwijl we ons installeerden had ik al diverse mensen lekker bloot voorbij zien lopen. Sommigen ook niet helemaal bloot maar meer een beetje erotisch gekleed. Al tijdens het inrichten van ons plekje waren we allebei al uit onze kleren gegaan. Twee luie ligstoelen onder de luifel, een drankje er bij. Hier zouden we onze tijd wel kunnen doorbrengen de komende twee weken. Eind van de middag ben ik met mama een stukje gaan wandelen, over de camping, langs het strand en hebben we in de campingwinkel wat boodschappen gedaan. Terwijl ik afrekende zag ik dat mama iets verderop stond te praten met twee mannen en een vrouw. Onderweg naar de camper vertelde ze me dat we waren uitgenodigd voor een borreltje op het strand later die avond. Er zouden nog wat meer mensen komen. Dat was meteen wel een leuke start om mensen te leren kennen. Na wat gegeten te hebben sloegen we een dun transparant wikkelrokje rond onze middel en liepen naar het strand. We wisten waar we naar toe moesten en zagen op een afstand al een kampvuur en diverse mensen plezier maken. En toen we dichterbij kwamen zagen we ook dat ze meer dan plezier alleen hadden. Een vrouw lag met haar benen wijd en werd flink geneukt. Was dit ons feestje?

We werden hartelijk ontvangen. Het bleek een internationaal gezelschap te zijn, Nederlanders, Duitsers, Fransen, twee Engelse meiden. En allemaal waren ze al een beetje aangeschoten. En ook wij kregen na de eerste introductie na een uurtje al een de hoogte. Ik zat met een van de Engelse meiden te praten en zag mama tussen twee mannen op een handdoek zitten en had haar handen om de twee pikken. Haar omslagrokje had ze al uit en ik besloot hetzelfde te doen. De Engelse naast me, ik denk mijn leeftijd, was wat dichter bij me komen zitten en had haar hand op mijn bovenbeen gelegd. Ik heb een paar grote tieten, maar die van haar mochten er ook zijn. Ik kon mijzelf niet beheersen en raakte haar harde tepels aan. Twee tellen later zaten we elkaar te zoenen en onderzochten onze handen elkaars lichaam en intieme plekjes. En nog even later lagen we op de handdoek in het warme zand. Beffend en vrijend. Eigenlijk was er niemand meer die alleen zat. Om het grote kampvuur had iedereen iemand anders gevonden en werd er geneukt dat de stukken er af vlogen. Ook mama had het naar haar zin zag ik. De twee mannen waar ze eerder mee zat te praten maakten met volle teugen gebruik van haar strakke lijf. Ze zat op een van de pikken te rijden en had een tweede lul in haar mond. Ik lag niet ver van haar weg en hoorde haar verschrikkelijk kreunen. Wat was dit geil. Samen met mijn Engelse vriendinnetje zijn we er naar toe gekropen en hebben mama een beetje geholpen. Ik heb de tweede pik in mijn mond genomen en de Engelse zat met haar kut boven het gezicht van de man die door mama werd geneukt. Ik bukte voorover en begon aan mama’s tepels te zuigen. Dat had ik beter niet kunnen doen want een ogenblik later voelde ik hoe de man, die ik eerder pijpte, zijn pik achterlangs in mijn kut boorde. De Engelse had haar eerste orgasme en mama liet steeds dieper haar kut over de harde pik onder haar zakken. Ook mama kwam klaar, trok haar kut van de pik af en begon krijsend te spuiten. Ik zag sperma langs de pik druipen, dus hij was al in haar klaar gekomen. Ook ik voelde nu de pulserende paal in mijn eigen kut en kwam klaar toen hij zijn zaad in mij loosde. Wat was dit een heerlijke eerste avond. Ik had er over gefantaseerd maar dit had ik niet verwacht. Nadat we de laatste flessen hadden geleegd en het vuur was gedoofd zijn we allemaal weer naar de camping terug gegaan. Ik heb met mama nog wat voor de camper gedronken en wat nagepraat voor we lekker samen tussen de lakens kropen.

Wat vond je van dit verhaal?

(Alleen leden kunnen stemmen)

Aantal stemmen: . Gemiddeld cijfer:

Nog geen cijfer, ben jij de eerste ?

Dit verhaal is 19443 keer gelezen.
Reageren? Leuk! Houd het aub on topic en netjes, dankjewel!

1 gedachte over “Een heerlijke seksvakantie met mama (1)”