BDSM artikelen, erectiepillen of gewoon iets voor de fun?

De busreis naar Oostenrijk

Toen ik, Dave tweeënvijftig jaar, gescheiden met een busreis voor alleenstaande op vakantie ging naar Oostenrijk had ik eigenlijk niet verwacht dat het leuk zou worden, het was de eerste keer dat ik met zo’n reis meeging en dacht dat daar wel allemaal van die oudere sukkels mee zouden gaan, maar niets was minder waar toen ik bij het vertrekpunt aankwam zag ik dat er toch wel veel aantrekkelijke alleenstaande dames op leeftijd mee gingen, voor dat de bus vertrok dronken we gezamenlijk een kop koffie met appeltaart en konden we kennis met elkaar maken, al gauw viel mijn oog op een goed uitziende dame van ik schatte zo’n vijfenvijftig jaar, mooie donkere lange haren en een slank lichaam met een paar mooie grote tieten zoals haar jurkje met diep decolleté deed vermoeden. Ik liep naar haar toe en begon een praatje met haar, ze heette Inge was vierenvijftig jaar en gelukkig gescheiden zoals ze zei. Al gauw waren we in een diepgaand gesprek verwikkeld over onze wederzijdse belangstelling voor deze reis en wat we allemaal zouden gaan zien. Uit het gesprek bleek dat we veel overeenkomstige belangstelling voor dezelfde dingen hadden en toen de bus ging vertrekken gingen we naast elkaar in de bus zitten. We hadden veel te bepraten en ook vertelden we elkaar over onszelf en toen we bij een Rastst?ñtte een stop maakten om naar het toilet te gaan en eventueel een kop koffie te drinken, liepen we omdat we nog wat tijd hadden samen over de parkeerplaats en op een rustige plaats bij een rij struiken sloeg er een vonk over en nadat we elkaar aankeken zochten onze monden elkaar en even later stonden we heftig te tongzoenen. We stonden zo intensief te zoenen dat we schrokken van getoeter, het was de chauffeur van onze bus die op ons stond te wachten en met excuses en rode hoofden kwamen we de bus binnen. Ook na het diner hadden we nog even de gelegenheid om te wandelen en we zochten meteen een rustige plaats op en begonnen elkaar weer heftig te tongen, ondertussen ging mijn hand onder het jurkje van Inge en ik voelde een natte slip, ik deed de slip aan de kant en met één vinger bewerkte ik haar klitje, ik voelde ook dat ze een glad geschoren kut had, Inge kneep ook even in mijn keiharde lul maar helaas hadden we geen tijd meer want de bus ging vertrekken voor het laatste stukje van de reis voordat we bij de eerste overnachting zouden arriveren. Toen we rond negen uur de eindbestemming van die dag bereikte en we onze koffers het hotel in droegen brachten wij die eerst naar onze kamers, ik had een één persoonskamer maar Inge had een twee persoonskamer omdat ze niet voor iedereen een één persoonskamer ter beschikking hadden, wel hadden Inge en ik de kamers op dezelfde verdieping en vlakbij elkaar.

Toen ik de koffer op mijn kamer had gebracht liep ik naar die van Inge en op haar kamer zoenden wij elkaar heftig, na een tijdje besloten we eerst even wat in de bar te gaan drinken en konden we daarna gaan douchen en naar bed. In de bar praatten we nog wat met de andere reisgenoten en omdat we de volgende dag in deze plaats zouden blijven en dus konden uitslapen gingen we tegen twaalf uur naar onze kamers, ik pakte op mijn kamer mijn toilettas en liep door naar de kamer van Inge, die een beetje zenuwachtig heen en weer liep, toen ik binnenkwam en we elkaar begonnen te zoenen, verdween mijn hand weer onder het jurkje van Inge en ik voelde een zeiknatte kut, ze had haar slip intussen uitgetrokken en ze spreidde haar benen iets zodat ik er beter bij kon, Inge maakte mijn broek los en even later sprong mijn stijve pik naar buiten en begon ze er langzaam aan te trekken, niet veel later hadden we elkaar uitgekleed en stonden we naakt tegenover elkaar en zagen dat we allebei glad geschoren waren nadat we nog even hadden gezoend stapten we samen onder de douche, het warme water liep over onze lichamen en Inge zakte door haar knieën en begon mij heerlijk te pijpen, langzaam liet ze mijn pik in en uit haar mond glijden en met haar tong maakte ze draaiende bewegingen rondom mijn eikel en intussen masseerde ze met haar hand mijn ballen. Toen ze voelde dat ik bijna klaarkwam stopte ze en kwam omhoog en zoende mij in mijn nek, ik zakte iets door mijn knieën en begon haar mooie grote tieten te likken en binnen korte tijd stonden haar tepels hard naar voren, ik zakte verder door mijn knieën en Inge spreidde haar benen zodat ik haar lekkere kut kon likken, ik likte haar clitoris en met één vinger zat ik in haar zeiknatte kut, toen Inge begon te kreunen stopte ik en gingen we ons afdouchen en nadat we ons hadden afgedroogd lieten we ons op het bed vallen en ging Inge bovenop mij zitten en liet haar drijfnatte kut over mijn harde pik zakken en begon mij zachtjes te berijden. Langzaam gleed ze met haar natte kut over de schacht van mijn lul en ik voelde haar geil over mijn buik lopen, daarna begon ze het tempo langzaam op te voeren en begon ze zachtjes te kreunen, haar ademhaling ging steeds sneller en ze begon steeds sneller over mijn pik heen en weer te glijden totdat ze het niet meer kon houden en wild tekeer ging en luid kreunend klaarkwam, haar geil liep met golven uit haar kut over mijn buik en toen haar tempo verslapte ging ze van mij af en ging op haar knieën zitten, ik kroop op mijn knieën achter haar en ramde mijn lul van achter in haar kut en begon haar in hoog tempo te neuken, meteen kwam ze weer klaar en toen ik door bleef neuken en even later mijn zaad in haar kut spoot kwam ze voor de derde keer met veel geil spuitend klaar. We lieten ons op bed vallen en met mijn lul nog in haar kut vielen we allebei in slaap. De volgende morgen waren we net als een paar andere reisgenoten nog net op tijd voor het ontbijt, na het ontbijt gingen we het stadje bezoeken, we zochten wat culturele dingen op, gingen winkelen en de lunch gebruikte we op een gezellig terrasje. Na de lunch liepen we terug richting het hotel vanwaar we rechtstreeks het bos in konden lopen, we liepen het bos in en we kwamen zo nu en dan andere mensen tegen, toen we een ander pad waren ingeslagen en na een tijdje bij een plek kwamen waar een mooi stuk gras groeide gingen we achter een stel struiken in het gras liggen, Inge lag op har rug en ik lag op mijn zij naast haar mijn hand gleed over har buik naar haar grote tieten en trok haar jurkje iets aan de kant zodat haar tieten vrij kwamen, ze had een kwartcup beha aan zodat haar tepels vrij waren en ik begon haar tepels om beurten te likken, ik voelde ze steeds harder worden en af en toe beet ik er zachtjes in.

Intussen voelde ik de hand van Inge over de bobbel in mijn broek glijden en probeerde ze de rits van mijn broek open te krijgen, omdat dat in die houding niet direct lukte maakte ik de rits los en trok mijn pik in de vrijheid, meteen pakte ze mijn harde pik en begon er zachtjes aan te trekken, mijn hand was inmiddels onder het jurkje van Inge aangekomen en nadat ik haar string terzijde had geschoven kon ik haar natte kutje vingeren. Toen we beide goed geil waren ging Inge op haar knieën zitten en nadat ik mijn broek had laten zakken schoof ik mijn lul langs het stringetje in haar natte kutje en begon haar wild te neuken, net toen we bijna klaar kwamen hoorden we stemmen, we stopten en hoopte dat die mensen ons niet konden zien, toen ze voorbij waren gelopen begon ik Inge als een wilde te neuken en met een gedempt gilletje kwam ze van spanning meteen klaar waardoor ik ook klaarkwam en mijn geil in haar kutje spoot. Nadat we ons hadden gefatsoeneerd en nog even hadden staan zoenen liepen we terug naar het hotel en op onze kamers fristen we ons even op en gingen we daarna lekker ontspannen op het terras van het hotel, we bestelde iets te drinken en zakte lekker onderuit om te genieten van de zon en het uitzicht dat het hotel ons bood. Na het diner liepen we nog even het bos in en toen we terug kwamen dronken we een koffie likeur en daarna gingen we nog even naar de bar van het hotel om iets te drinken en praatten we nog met reisgenoten, omdat we de volgende ochtend vroeg zouden vertrekken naar onze volgende bestemming gingen we ook vroeg in bed en nadat we hadden gedoucht en naast elkaar in bed lagen begonnen we elkaar te zoenen en na een tijdje kwam Inge in standje negenenzestig boven mij zitten en begon mij heerlijk te pijpen, haar lippen omsloten mijn pik en het puntje van haar tong likte het voorvocht van mijn eikel en begon daarna langzaam mijn pik naar binnen te zuigen en weer terug te trekken waarbij ze elke keer even haar tong lang mijn eikel liet draaien, ondertussen lag ik haar kutje te likken en duwde mijn tong zever mogelijk in har kutje naar binnen ook haar klitje nam ik elke keer mee en voelde een siddering door haar lichaam gaan als ik dat klitje likte. Inge kneep zo nu en dan ook even in mijn ballen en toen ze voelde dat ik bijna ging klaarkomen begon ze mij heftig te pijpen en spoot ik korte tijd later een grote lading sperma in haar mond, ze slikte alles door en bleef nog een tijdje zachtjes op mijn pik zuigen zodat ze alle restjes eruit had gezogen, daarna bleef ze met mijn pik spelen en het duurde niet lang voordat hij weer keihard overeind stond, ik stopte met likken en ging bovenop Inge liggen en duwde mijn pik in haar zeiknatte kutje en begon haar zachtjes te neuken, al gauw voerde ik het tempo op totdat ik haar wild lag te neuken waardoor Inge snel klaarkwam en ik haar geil tegen mijn buik voelde spuiten, ik bleef doorneuken en Inge kwam opnieuw klaar, ze lag te schokken onder mij en toen ik nog door bleef neuken kwam ze voor een derde keer klaar en haar lichaam schokte steeds meer. ÔÇ£Nog meer, nog meerÔÇØ, riep ze, ik bleef doorneuken en niet veel later kwam Inge voor een vierde keer klaar en spoot ik een lading zaad in haar kutje. Uitgeput vielen we naast elkaar op bed in een diepe slaap. Toen we de volgende ochtend vroeg in de bus zaten naar onze volgende bestemming zei ik tegen Inge, ÔÇ£Ik hoop dat we in het volgende hotel ook een tweepersoonskamer hebbenÔÇØ, waarop Inge antwoordde: ÔÇ£We kunnen ook tegen de reisleidster zeggen dat we een tweepersoonskamer willen, volgens mij heeft intussen iedereen gezien dat wij samen iets hebbenÔÇØ. Ik liep naar voren in de bus waar de reisleidster zat en legde haar de vraag voor. ÔÇ£Dat kan ik wel regelenÔÇØ, zei ze, ÔÇ£en ik vind het wel leuk dat jullie elkaar tijdens deze reis hebben gevonden, ik hoop dat ik nog meer van deze verzoeken krijgÔÇØ. Ik liep naar Inge terug en vertelde dat het was geregeld. ÔÇ£Zie je nou wel, zo gaat dat met dit soort reizenÔÇØ, zei ze en kuste mij vluchtig op mijn wang. Nadat we in de ochtend koffie hadden gedronken en rond de middag een lunch reden we een mooie route via het Zillertal naar de Gerlospas en via Felbertauern Tunnel kwamen we in het Defereggental en reden naar het hotel dat voor vijf dagen was gereserveerd, Hotel Alpenhof in St. Jacob. We werden hier begroet door de eigenaresse die zei Gaby te heten, ze sprak een klein beetje Nederlands omdat ze, zoals ze zei, hele goede vrienden had in Nederland die regelmatig bij haar kwamen logeren. Nadat we gezamenlijk op het terras een borreltje hadden gedronken, kregen we de sleutels van onze kamers aangereikt en konden we ons opfrissen voor het diner. Inge en ik liepen naar onze kamer en we hadden een kamer met een groot balkon en uitzicht richting het dal, we hadden een groot twee persoonsbed, een badkamer met een groot ligbad waar je gemakkelijk met z’n tweeën in kon en ook nog een aparte douchecabine, Inge en ik fristen ons op en trokken andere kleren aan, Inge trok een mooi wit jarretelrokje aan met daaraan mooie witte uitgewerkte nylonkousen, daarover trok ze een wit halterjurkje aan met een asymmetrische onderkant die aan één kant met een vetersluiting bij elkaar werd gehouden, het jurkje had een diep decolleté en een laag uitgesneden rug, zodat ze geen beha droeg en ook trok ze geen slip aan, aan haar voeten trok ze pumps met een zilverkleurige stilettohak. Door deze aanblik voelde ik in mijn broek iets groeien en toen Inge dit zag kneep ze in de bobbel, gaf me een zoen en zei dat ik moest wachten tot na het diner. Toen we klaar waren liepen we naar de lounge en wachtten we tot we aan zouden schuiven voor het diner, we konden zelf een tafel uitzoeken en zochten een tafel in een rustig hoekje, het diner bestond uit een warm en koud buffet en we konden zoveel nemen als we wilden, soep, voorgerechten, vlees, vis en nagerechten het was teveel om op te noemen. Toen we aan het nagerecht waren begonnen zag ik dat Gaby, de eigenaresse, informeerde bij de tafels of alles naar wens was, toen ze bij ons kwam vroeg ze of ze even plaats mocht nemen en of het eten ons had gesmaakt. Ik antwoordde van ja en ze vroeg of wij nog plannen hadden voor vanavond, Inge zei dat we geen specifieke plannen hadden, waarop Gaby ons uitnodigde voor een kop koffie en een drankje in haar penthouse.

Toen we in het penthouse kwamen en Gaby de koffie had geserveerd vertelde ze wat over zichzelf en over haar vrienden uit Nederland, intussen zat ik te genieten van haar verschijning, Gaby was begin veertig en had blond haar tot op haar schouders en droeg een typisch Oostenrijkse klederdracht, waar haar forse tieten uitpuilde ze was niet slank maar zeker niet dik maar gewoon een stevige meid. Gaby vertelde dat ze ons had getaxeerd en dacht dat wij nog niet zolang samen waren, Inge en ik vertelde hoe we elkaar hadden ontmoet en wat er daarna allemaal was gebeurd, Gaby zei dat ze het een geil verhaal vond en dat ze daardoor een natte kut had gekregen, ze stond op en kwam voor ons staan en toen ze haar jurk omhoog deed zagen we een kletsnatte kale kut met een mega grote clit die als een pikkie naar voren stond, Agnes voelde aan die grote clit en zei: ÔÇ£Oh wat is dat een lekkere clitÔÇØ, ze stond op en ze zochten elkaars lippen en begonnen heftig te tongen en even later kwamen ze beide naast mij zitten en zoende ze mij om beurten, Inge maakte mijn broek los en mijn keiharde pik sprong naar voren, terwijl Inge mij aan het tongen was boog Gaby naar mijn pik en begon mij langzaam te pijpen. Na een tijdje kleedden de beide dames zich uit en trokken ze ook mijn kleren uit. ÔÇ£We gaan naar de slaapkamerÔÇØ, zei Gaby en trok ons mee naar een gigantisch grote slaapkamer, in de slaapkamer stond een groot bubbelbad dat ze liet vollopen en intussen lagen we elkaar te zoenen te likken en te pijpen op het grote bed, toen het bad voldoende vol was stapten we in het bad waarin Gaby een lekker ruikende rozenolie had gedaan en zette zachtjes de bubbels aan, we zoende elkaar en ik zat aan de harde tepels van de dames die op hun beurt aan mijn pik zaten te trekken, nadat we een tijd in bad hadden gezeten douchten wij ons af en gingen in bed Gaby begon mij te pijpen en Inge lag de grote clit van Gaby te likken en met één hand zichzelf te vingeren, Gaby zoog mijn pik langzaam in haar mond naar binnen en liet hem er ook weer langzaam uitglijden waarbij ze telkens haar tong over mijn eikel rolde en daarbij masseerde ze ook nog zachtjes mijn ballen, toen ze voelde dat ik bijna ging klaarkomen stopte ze en ging ze in standje negenenzestig boven Inge zitten en begon haar te likken, ik ging op mijn knieën achter Gaby zitten en duwde mijn pik vanachter in haar kut terwijl Inge haar grote clit aan het likken was, hierdoor begon ze te kreunen van genot en kwam ze even later schokkend klaar en liet haar geil langs mijn pik op het gezicht van Inge lopen, haar kutspieren spanden strak om mijn pik en toen ze deze eventjes ontspande spot ik mijn zaad met krachtige stralen in haar kut, Inge die door Gaby als een wilde werd gelikt kwam luid kreunend en sidderend klaar en Gaby dronk zoveel geil als ze kon doorslikken uit de kut van Inge. We hebben daarna nog een drietal keren met elkaar geneukt voordat we uitgeput in slaap vielen en in de dagen daarna zorgde Gaby dat ze vooral de avonden en nachten vrij was. Toen we vertrokken spraken we af nog eens terug te komen en nadat Gaby ons had uitgezwaaid vertrok de bus met nog twee tussenstops te gaan weer richting thuis. Inge en ik bleven bij elkaar en zijn nog vaak in Oostenrijk op vakantie geweest,”

Wat vond je van dit verhaal?

(Alleen leden kunnen stemmen)

Aantal stemmen: . Gemiddeld cijfer:

Nog geen cijfer, ben jij de eerste ?

Geschreven door kraampie1951

Dit is een standaard tekst in mijn profiel. Is dit jouw profiel, log dan aub in en wijzig deze naar eigen inzicht en believen.

Dit verhaal is 15523 keer gelezen.
Reageren? Leuk! Houd het aub on topic en netjes, dankjewel!