BDSM artikelen, erectiepillen of gewoon iets voor de fun?

Mijn vakantie in Thailand (deel 1)

Hi,r
r
Vandaag nog een belevenis van mij van een paar jaar geleden. Deze keer over mijn vakantie in het heerlijke Thailand en wat ik daar mee kreeg over de “cultuur “r
Deel 2 volgt snel na een goed cijfer bij het stemmen.r
r
Zo heel soms ga ik wel eens zonder partner op vakantie en ook nu was ik aan de vooravond van wat een heerlijke vakantie ging worden. Dit keer zou het Thailand worden waar ik al veel goeds over gehoord had en ik verwachtte dat ik daar met mijn blonde korte haar, slanke figuur, cupje b borsten en ietwat sexy kleding wel zou opvallen. Ik was bezig met het inpakken van mijn koffer en wist niet wat ik mee zou nemen. Het zou een vakantie van 24 dagen worden en de temperatuur is er in de periode dat ik zou gaan zo tussen de 30 en 35 graden. Dat betekende dus dat er veel luchtige kleding in de koffer zou gaan. De koffer zou dus niet vol mee gaan maar dat kwam goed uit want ik had me laten vertellen dat er erg veel leuke kleding en lingerie te koop is op het eiland zodat hij terug wel vol zou zijn. Ik sloot mijn koffer want ik wilde nog wat kennissen bellen om gedag te zeggen en wilde daarna vroeg mijn bed in want het zou morgen een lange dag worden. r
r
Na een heel fijne vlucht van ruim 12 uur was ik veilig geland op het vliegveld van Phuket en werd ik met de taxi naar het hotel gebracht. Ik had een echt prachtige 2-persoonskamer met ruim balkon waarvandaan ik uitzicht op zee had. Heel even bleef ik staan om te genieten van het uitzicht, voor me lag een schitterende turkooiskleurige zee met een strook wit zand er langs waarop hier en daar wat struiken en een palmboom. Het verbaasde me dat het er niet echt druk was maar dat zou waarschijnlijk komen omdat het hotel net buiten de stad gebouwd was. r
Van het strand zou ik nu nog even geen gebruik maken want door de lange vlucht ging ik eerst mijn bed maar in voor een paar uurtjes. r
r
Toen ik wakker werd was het ondertussen middag en na het open doen van de deuren naar het balkon kwam er een klamme warmte de kamer binnen. Ik kon het niet laten om voordat ik ging douchen even naakt het balkon op te lopen, even snel moest ik mijn exhibitionistische trekje bevredigen. Ik zag al snel mensen vanaf het strand omhoog kijken en die vonden het, te zien aan hun gezicht niet erg wat ze zagen. Dit ging een heel fijne vakantie worden! Na het douchen zocht ik een leuk kort jurkje uit waarin mijn slanke lichaam van 33 jaar goed in uit kwam. Zoals meestal droeg ik er niets onder. Ik hield wel van lingerie maar dan om uit te dagen. Met kleding aan was het niet nodig en zat het maar in de weg als ik mezelf eens wilde laten bekijken door een persoon die daar prijs op stelde. In mijn schoudertas deed ik een badlaken en een kleine bikini om als ik de omgeving aan het verkennen was ook nog even kon pauzeren op het strand. Ik wist nog niet of er een naaktstrand was en zodoende toch de bikini ook maar in de tas. Ik hoopte wel dat ik hem niet nodig zou hebben. r
r
Na bij de receptie een plattegrondje van de omgeving gevraagd te hebben ging ik op weg. Op de straat voor het hotel was het een drukte van belang, jongens op volgepakte fietsen, bakfietsen met allerlei spullen er op, driewielers ga zo maar door en het leek wel of ze allemaal naar hetzelfde gingen. Ik keek even vluchtig op het plattegrondje en zag dat in de richting waar het meeste verkeer heen ging de stad lag en dat het doel wel zou zijn waar ze naar toe gingen. Ik besloot om ook die kant maar op te lopen. Al snel kwam ik tot de conclusie dat de bevolking erg vriendelijk was. Iedereen die je passeerde groette me. Ik uit het onpersoonlijk geworden Nederland moest daar wel even aan wennen. Ook de schoonheid van de meeste mensen viel me al snel op. Je zag er echt heel mooie mannen en vrouwen en ook nog netjes verzorgd. Bij de stad aangekomen liep ik direct al een winkelstraat in. Er was geen gevel zonder neonreclame volgens mij. Overal schreeuwde de kleuren je tegemoet en het verkeer wat door de straat heen ging was één toeterende en bellende massa. Aan het eind van de straat was een haventje met bootjes waar ik echt de zee niet mee op zou durven maar voor deze mensen was dat geen enkel probleem. Terwijl ik even pauzeerde op een bankje bij de haven zag ik dat een meisje die op een muurtje op een afstand van 10 meter ongeveer tegenover mij zat nogal wat belangstelling toonde voor me. Steeds keek ze met een lieve glimlach mijn kant op. Ze was niet groot, had lang zwart haar en zoals de meeste mensen hier gezegend met een slank postuur. Haar leeftijd schatte ik op zo rond de 20 jaar. Zoals ze daar zat met haar armen over haar opgetrokken benen was het een plaatje. Nieuwsgierig als dat ik ben vroeg ik me af waarom ze zoveel belangstelling had voor me, was de glimlach alleen maar bedoeld als vriendelijk tegenover andere mensen of was het meer? Ik besloot op goed geluk de proef op de som te nemen en met het risico dat ik haar af zou schrikken deed ik toch mijn benen wat uit elkaar zodat ze er tussen kon kijken. Aan haar reactie zou ik dan kunnen zien of ze meer zou willen dan een glimlach. Haar reactie was dat ze van het muurtje af sprong om er 2 meter verder weer op te springen, dat deed ze begreep ik al snel om een nog beter zicht te krijgen tussen mijn benen. Ik plaagde haar een beetje door even mijn benen weer netjes tegen elkaar aan te houden totdat er geen andere mensen meer tussen ons in liepen. Toen kreeg ze van me wat ze wilde en gunde ik haar een lange blik op mijn glad geschoren kutje door mijn benen zo ver mijn jurkje dat toe liet te openen. Ik wist dat ze nu mijn altijd iets openstaande speeltje zo goed kon bekijken. Haar reactie was er een die ik in het vrij preutse Thailand niet had verwacht. Ze begon zichzelf over haar broek heen tussen haar benen te strelen. Zelf kon ik me daar op dat bankje natuurlijk niet gaan zitten vingeren maar wilde toch wat meer met dit meisje. Ik stond op en na mijn jurkje weer wat netjes gedaan te hebben liep ik langs haar heen en terwijl ik haar groette wenkte ik haar om als ze zin had mee te komen. Ik liep het strand op en toen ik achterom keek zat ze nog op het muurtje maar nadat ik nog een stukje doorgelopen was en nog eens keek zag ik dat ze met haar schoenen in de hand langs het water achter me aan kwam. Nu kwam het er op aan om een beschut plekje op het strand te vinden in de hoop dat ze bij me zou komen zitten en we nader kennis konden maken. Na ongeveer 200 meter werd het strand steeds rustiger en stonden er ook wat meer palmen. Ik vond bij een groepje van 3 palmen een plekje waar ik mijn badlaken uitspreidde en er op plaats nam. Mijn jurkje schoof ik iets om hoog en wat achterover steunend op mijn handen wachtte ik op de dingen die zouden komen. Toen ze dichterbij kwam zag ik dat ze al mijn richting op kwam en daardoor werd ik toch wel wat nerveus want hoe gaat het contact leggen in een ver vreemd land? In Nederland heb ik daar geen problemen mee hoor, daar mag iedereen op me af komen voor een babbeltje of misschien zelfs meer, maar hier in een ver vreemd land? Ik maakte me voor niets druk merkte ik al snel want toen ze bij me was stelde ze zich voor met een buiginkje en het zeggen van haar naam: Sumalee wat zoiets betekend als een mooie bloem, nou dat was ze zeker. r
Zo van dichtbij was ze nog mooier dan wat ik eerder zag op het muurtje. Na zo wat gekeuveld te hebben over de bekende dingen zoals hoe lang ik er al was etc. wilde ik ook nog even van het zonnetje genieten en daarom trok ik mijn jurkje uit. Daarbij was ik even vergeten dat ik geen slipje aan had maar aan de reactie van Sumalee te zien had ze daar geen moeite mee. Toch haalde ik hem maar snel uit mijn tas om het aan te doen want het was er geen naaktstrand. Het bovenstukje kon gelukkig wel in de tas blijven want er lagen nog veel meer dames topless. Nadat ik ook de zonnecreme uit de tas had gehaald om me in te smeren vroeg ze me of zei dat mocht doen. Dat ik daar geen problemen mee had begrijp je natuurlijk wel. Ik ging op mijn buik op het badlaken liggen Ze ging schrijlings over me heen zitten en begon rustig met beide handen mijn nek te masseren. Nu heb ik het geluk gehad om al door vele handen gemasseerd te zijn maar zo als Sumalee dat nu deed had zelfs ik nog nooit meegemaakt. Haar handen zakten al snel af naar mijn rug en doordat ik iets steunde op mijn ellebogen voelde ik ook haar handen heel even langs mijn borsten gaan wat een siddering door mijn lichaam veroorzaakte toen ze daarbij mijn tepels beroerde. Door die aanraking reageerde ook mijn onderlichaam en ik voelde hoe de string tussen mijn lipjes vochtig werd. Om mijn rug helemaal te doen moest ze wat lager gaan zitten en daarom spreidde ik mijn benen iets zodat ze er tussen kon zitten. Ik lag ondertussen weer met mijn hoofd op mijn armen en gaf me helemaal over aan de massage van Sumalee die aangekomen bij mijn billen die met twee handen een voor een masseerde daarbij ging ze af en toe plagend met een vinger over mijn kontgaatje wat me nog meer liet kreunen van genot. Doordat ik mijn benen wijd had kon ze bij goed bij mijn kutje ook maar steeds als ze daar was fluisterde net hoorbaar “later, later… ” Dat beloofde veel goeds voor me maar op dat moment maakte ze me er gek mee. Nadat ze na toch wat stiekeme tikjes op mijn lipjes te kennen gaf dat ze klaar was draaide ik me om en vroeg of zei ook zo een behandeling wilde. Weer klonk er “Later, later… ” Ik vroeg haar of ze niet ook wat uit wilde doen omdat ik toch wel nieuwsgierig was geworden naar het lichaam van dit mooie meisje maar dat wilde ze niet. Je ziet er toch niet veel Thaise meisjes in bikini op het strand merkte ik. Er is dan toch nog iets van preutsheid vermoed ik. Ik vroeg haar daarom of ze met me mee wilde gaan naar het hotel wat ze beantwoordde met een “graag “. Ik trok snel het jurkje over mijn hoofd en via het strand liepen we samen naar het hotel. Dat zou een prima eerste dag worden! r
r
Aangekomen op de kamer pakte ze mijn hand vast en leidde me naar het bed. Met haar beide handen pakte ze de schouderbandjes van mijn jurk en deed ze uiteen zodat het jurkje naar mijn enkels zakte. Zo gekleed in alleen mijn tanga was het mijn beurt om tot actie over te gaan. Ik pakte haar T-shirt vast en trok het over haar hoofd, daarna volgde haar korte broek. Nu gekleed in alleen een leuk zwart lingerie setje drukte ik haar achterover op het bed en begon haar te kussen. Ze beantwoordde de kus en duwde haar tong in mijn mond. Al kussend maakte ik haar behaatje los en voelde een paar stevige borstjes met harde tepeltjes er op. Haar handen voelde ik al tussen mijn benen en als of ik geen tanga aan had voelde ik een vinger mijn kutje in glijden. Ik maakte me even los uit de omhelzing en ontdeed Sumalee behendig van haar slipje. Na dit gedaan te hebben stopte ik even, voor me lag het mooiste Oosterse meisje wat ik ooit gezien had. Haar huid leek bijna transparant en was totaal haarloos. Haar donkerbruine vooruitstekende tepels staken goed af bij haar blanke lichaam. Ik moest ze proeven, ik wilde die tepels tussen mijn lippen hebben en er met mijn tong mee spelen, haar borsten moest ik kussen en ze liet het toe hoe ik haar begeerde. Na haar borsten een tijdje geliefkoosd te hebben ging ik met mijn mond via haar platte buik naar haar kut. Ik ben zelf ook altijd helemaal glad geschoren maar hoe Sumalee het zo mooi glad kreeg was me een raadsel, geen stoppeltje was er te zien. Ik begon haar te likken zoals ik nog nooit gelikt had, wat een genot om Sumalee te zien genieten. Haar benen gingen steeds verder uit elkaar. Ik lag op mijn knie?½n naast het bed met mijn hoofd ver tussen haar benen. Met een vinger in haar kut en een op haar kontgaatje likte ik haar klitje tot aan haar eerste orgasme. Op het moment van haar orgasme voelde ik haar sluitspier ontspannen en drukte ik mijn vinger diep in haar kontje. Dat gaf als reactie dat ze nog heftiger begon te schokken en kreunen. Ze trok haar benen met haar handen naar zich toe om me nog meer toegang tot haar lichaamsopeningen te geven. Op het moment dat het orgasme weg ebde haalde ik langzaam mijn vingers uit haar gaatjes om die laatste nog even een toegift te geven met mijn tong. r
r
Nadat ze wat bijgekomen was trok ze me op het bed. Ik ging met aan beide kanten van haar een been over haar heen zitten op borsthoogte. Toen ze haar borsten wat tegen elkaar drukte en ik wat zakte met mijn lichaam raakte mijn klitje precies een tepel van haar. Ik begon in een rustig tempo over haar borsten te bewegen met steeds die tepel op mijn klit. Als je vrouw bent en de mogelijkheid doet zich voor om dit eens te doen raad ik aan om het zeker te doen. Wat is dat geil zeg, nog veel geiler dan een eikel die langs je klit gaat, echt waar. Ik voelde al snel een orgasme naderen en schoof daarom wan naar voren richting mond. Ze wachtte al op me met haar tong uit haar mond die ze direct tussen mijn openstaande lippen liet verdwijnen. Behendig likte ze me zonder mijn klit te raken zodat het klaar komen nog even uitgesteld werd. Met beide handen trok ze mijn lipjes uiteen en gelijkertijd voelde ik haar pink tegen mijn kontgaatje drukken. Na die even wat vochtig gemaakt te hebben in mijn kutje drukte ze hem zachtjes naar binnen in mijn kontje wat een golf van genot door me heen liet gaan. Toen ik een orgasme niet meer tegen kon houden pakte ik haar hoofd vast en drukte die hard tegen mijn kut. Als een razende ging Sumalee nu met haar tong over mijn klit. Het genot werd een klaarkomen wat minuten lang aanhield maar dat kon ook niet anders natuurlijk met een pink in mijn kontje, twee vingers in mijn kut en een tong op mijn klit. Na dit hoogtepunt vielen we naast elkaar neer en al strelend lagen we nog wat te praten. Sumalee stelde me voor om mij de volgende dag een rondleiding te geven door Phuket-stad. Ze zou me daarvoor in de middag komen halen om me de stad te leren kennen en dan als afsluiting daarvan nog een paar clubs laten zien waar veel ondeugende dingen gebeuren. Ze beloofde me dat er daar ook mannen zouden zijn mmmm…….. r
r
Nieuwsgierig naar het vervolg? Stem dan op dit verhaal zodat ik weet dat mijn verhalen gewaardeerd wordenr

Wat vond je van dit verhaal?

(Alleen leden kunnen stemmen)

Aantal stemmen: . Gemiddeld cijfer:

Nog geen cijfer, ben jij de eerste ?

Geschreven door Anoniem

De schrijf(st)er van dit verhaal heeft er voor gekozen anoniem te blijven. Derhalve is er geen verdere informatie bekend over deze auteur.

Dit verhaal is 27119 keer gelezen.
Reageren? Leuk! Houd het aub on topic en netjes, dankjewel!