BDSM artikelen, erectiepillen of gewoon iets voor de fun?

op de camping met Lieke

Dit verhaal speelt zich af in de zomer van 2007. Ik ben inmiddels 19 jaar en ga dit jaar voor het laatst met mijn ouders op vakantie op een camping aan het Gardameer. Het is een leuke camping, waar alles een beetje rommelig staat opgesteld, en je soms haast door de tent van de buren moet klimmen om uit je tent of caravan te komen. De vakantie zou dit jaar 2 weken duren en omdat we geen goed logeer adres voor onze hond Max (kruising herder/bouvier)konden vinden mocht hij mee. De eerste week van de vakantie vloog voorbij, in de ochtend gingen we vaak weg, een stadje in de buurt bekijken ofzo, zodat we ’s middags nog even lekker aan het meer of het zwembad konden liggen voordat we ergens wat gingen eten. Al snel hield ik ook aan deze vakantie een stel vrienden en vriendinnen over en werd het wel eens laat in een van de vele barretjes aan het strand. Echter er was één meisje dat erg knap was, en waarmee ik maar geen contact kreeg, ze waren eigenlijk aldoor met de familie weg, en als ze niet weg waren zaten ze met z’n allen spelletjes te doen bij hun tenten (ze sliep in haar eigen tent). Erg jammer, maar niets aan te doen… Elke avond nadat ik terug was van een rustige stapavond liet ik Max nog even uit over het strand, waarbij ik eerst nog een stukje over de camping moest, onder andere langs de tent van dat meisje. Meestal zag ik daar geen leven meer, eigenlijk net zoals op de rest van de camping. Op een avond was ik Max weer aan het uitlaten toen het meisje net de tent uit gewandeld, ze moest schijnbaar naar het toilet. Toen ze naar buiten kwam ging Max er meteen naartoe, hij wou weer eens geaaid worden, toen ze hem aaide begon Max gelijk aan haar kruis te ruiken, waarbij hij zijn neus nogal ver tussen haar benen duwde, ik liep snel naar Max toe en trok hem bij haar weg en verontschuldigde me voor zijn gedrag. Ze bloosde hevig en om de spanning wat te doorbreken stelde ik me voor. Ze bleek Lieke te heten, was 17 jaar jong en kwam uit een dorpje in de buurt van Den Bosch, vlakbij eigenlijk, aangezien ik uit Eindhoven kom. Nadat ik met haar mee gelopen ben richting het toiletgebouw hebben we afscheid genomen en ben ik met Max over het strand gaan wandelen. Even later ben ik gaan slapen, hopend dat ik haar de volgende dag wat beter kon leren kennen. De volgende dag zag ik haar net vertrekken samen met haar ouders, ze gingen blijkbaar vandaag weer weg. Na een rustige dag op de camping -we hadden vandaag eens niets in de planning- zijn we uit eten gegaan met een ander gezin waar we mee op de camping stonden, ze hadden 2 zoons die rond mijn leeftijd waren, en zodoende hadden we al snel afgesproken dat we ’s avonds gingen stappen. Toen we net weg wilden gaan uit het restaurant, kwam met Lieke binnen gelopen, ze ging in datzelfde restaurant eten met haar ouders. Nadat ik mijn nieuwe vrienden heb overgehaald dat we nog wat drinken met onze ouders zie ik aan een andere tafel Lieke opstaan om naar het toilet te gaan. ‘dit is mijn kans’ dacht ik en liep haar snel achterna. Nog net op tijd kon ik haar vragen of ze zin had om na het eten nog wat met ons wou gaan drinken. Verlegen zei ze dat ze het aan haar ouders zou vragen… Even later kwam ze naar onze tafel om te zeggen dat ze niet mocht van haar ouders, het was hun laatste dag en daarom moest ze ‘gezellig’ bij haar ouders blijven en op tijd naar bed, want morgen vertrokken ze op tijd. Helaas dus… Na nog een drankje met onze ouders zijn we op zoek gegaan naar een leuke bar, waar we nog wat meer bekenden van de camping troffen, met z’n allen hebben we het eigenlijk veel te laat gemaakt. Toen we terug waren op de camping hebben we met z’n allen nog wat gepraat (wat meet lallen was) terwijl iedereen zich klaar maakte om te gaan slapen. Toen ik terugkwam bij onze caravan+tent kwam Max me erg blij begroeten. Normaal is hij niet meer zo opgewekt rond dit uur. Hij kwam me dus vertellen dat ik hem toch echt wel zou moeten uitlaten. Zodoende liepen Max en ik over de camping richting ‘ons’ strand. Toen we langs Lieke haar tent kwamen sloeg Max ineens af, hij wou dat meisje nog wel even gaan begroeten. Toen ik hem ingehaald had -scheldend op fluistertoon- zag ik dat Lieke’s tent open stond. Toen ik de flap opzij trok zag ik haar zitten, zonder slipje, terwijl Max haar poes probeerde te likken. Dit keer deed ik wat minder moeite om hem bij haar weg te houden. Toen Max haar lipjes een paar keer had gelikt zag ik dat ze het wel lekker vond. Dat was een mooi moment om hem bij haar weg te halen. Snel stond ze op, waarbij ze haar nachthemd naar beneden trok en tevens bijna haar tent sloopte, hij was dus toch niet zo hoog als ze op dat moment had gedacht. Toen ze eenmaal naar buiten gekropen was vroeg ik haar zachtjes of ze altijd vreemde honden in haar tent binnen liet. Ze mompelde dat ze het nogal warm had, en gebaarde me dat ik mee moest lopen naar het strand. Daar aangekomen durfde ze pas weer te praten. Ze vertelde dus nogmaals dat ze het erg warm had gehad die nacht, dat ze nogal geschrokken was van Max, en dat haar ouders niet mochten weten dat ze weg was. Ik stelde haar gerust en zei dat ze er echt niet achter zouden komen. Ondertussen zijn we in het zand gaan zitten terwijl Max opgewonden om haar heen springt. Als Lieke hem over zijn hoofd aait vraag ik of ze het wel lekker vond, dat Max haar begon te likken. Met een vuurrood hoofd moest ze bekennen dat het haar wel opwond. Ondertussen dat ze dat vertelde was Max alweer begonnen haar benen te likken. Voorzichtig boog ik naar haar toe en begon haar te zoenen, ze beantwoorde dit met een vurige tongzoen. Tegelijk ontspande ze haar benen en liet Max zijn gang gaan. Terwijl wij daar lagen te zoenen likte Max alsof zijn leven er vanaf hing. Dit miste zijn uitwerking niet, opgewonden trok ze haar nachthemd uit en begon haar borsten te strelen. Ik besloot haar met 1 hand mee te helpen en kneep zachtjes in haar kleine tepels. Steeds heviger begon ze te kronkelen, en al snel kondigde haar eerste orgasme zich aan. zachtjes begon ze te kreunen, gevolgd door kleine schreeuwtjes en hevig schokken. Toen ze weer een beetje bijgekomen was schoof ze een stuk op, tot ze met haar hoofd ter hoogte van mijn op springen staande lul kwam te liggen. Snel ontdeed ze me van mijn broek en boxer, ze was dus eigenlijk helemaal niet zo verlegen als ze zich voordeed. Heerlijk begon ze me te pijpen, tot ze stopte op het moment dat ik bijna op mijn hoogtepunt was. Vragend keek ik haar aan, toen riep ze Max, die gelijk aan mijn lul begon te likken, terwijl Lieke me zachtjes aftrok. Dit kon ik echt niet lang volhouden en al snel kwam ik klaar, terwijl Lieke het weer van Max overnam en mijn zaad in haar mond opving. Toen ik ook klaar was deelde ze mijn sperma al zoenend met Max, en toen het bijna allemaal op was met mij. Zoiets geils had ik nog nooit meegemaakt. toen we beiden weer een beetje bijgekomen was keek ze naar de rondspringende, piepende, kortom botergeile max. Een klein beetje medelijden was in haar ogen te zien, terwijl ze zich zo manoeuvreerde dat ze in standje 69 boven me zat riep ze max bij zich, die de hint begreep een gelijk aan haar kale poesje begon te likken, kijkend naar dit geile schouwspel had ik al snel weer een stijve, waar Lieke zachtjes aan begon te zuigen. Toen ze alweer dicht tegen een orgasme aan zat ging ze wat hoger op handen en knieën zitten en sloeg een paar keer op haar billen. Het leek wel of Max meteen begreep wat er van hem verwacht werd, want hij besprong haar meteen en greep met zijn poten om haar middel. Gelijk begon hij zijn lul naar voren te stoten, maar hij kon haar poesje niet vinden. Ik lag er vlak onder dus heb hem hierbij geholpen. Toen hij in haar zat begon hij als een bezetene op haar in te rijen, telkens zijn enorme lul verder naar binnen duwend. drupje voor drupje begon er wat vocht uit haar poesje te lopen, Max zijn voorvocht, vermengt met lieke’s sappen, en allemaal likte ik ze op, heerlijk was het. Toen ik zijn knobbel in haar zag verdwijnen wist ik dat zijn lul in haar vast zou komen te zitten. Lieke schreeuwde het uit van genot, en hoe verder zij richting nog een orgasme kwam, hoe harder ze aan mijn lul begon te zuigen. Toen Max in haar vast kwam te zitten en stopte met bewegen kwam ze luid kreunend klaar terwijl ik nog steeds aan haar poesje likte, haar orgasme leek wel een eeuwigheid te duren, ook ik kwam nogmaals in haar keel klaar. Nadat Lieke van max zijn lul verlost was heeft hij haar poesje nog schoon gelikt en zijn er in elkaars armen in slaap gevallen. Toen we bij zonsopkomst wakker werden hebben we nog wat gezoend en is ze naar haar tent gesneld voor haar ouders wakker zouden worden. Ik heb me meteen maar even gedouched en heb haar ouders geholpen met het opruimen van hun spullen, zo heb ik nog even bij haar kunnen zijn. Voordat ze gingen zijn we ongemerkt nog samen gaan douchen, waarbij het nog erg heet werd. Voordat ze in de auto stapte heb ik haar nog mijn telefoonnummer gegeven, maar helaas heb ik niets meer gehoord. reacties zijn welkom!! Hier of via bart88@live.nl “

Wat vond je van dit verhaal?

(Alleen leden kunnen stemmen)

Aantal stemmen: . Gemiddeld cijfer:

Nog geen cijfer, ben jij de eerste ?

Dit verhaal is 22980 keer gelezen.
Reageren? Leuk! Houd het aub on topic en netjes, dankjewel!